Witamy w PHD

Jesteśmy domem mediowym nastawionym na sukces Klientów. Zajmujemy się planowaniem i zakupem mediów od stycznia 2007 roku.

Doświadczenie posiadane w strategicznym zarządzaniu budżetem mediowym przekładamy na sukces naszych Klientów. Wierzymy, że nowe technologie i nowe kanały komunikacji pozwalają zmaksymalizować zwrot z inwestycji marketingowych. Z sukcesami planujemy i realizujemy kampanie we wszystkich rodzajach mediów. Zaplanowane przez nas kampanie TV przy użyciu narzędzia TV Warrior to gwarancja najlepszej relacji efektu do kosztu. Standardowe kampanie uzupełniamy o przygotowane specjalnie z myślą o Państwa produktach propozycje projektów branded content oraz kreacje internetową. Nasz dział badań odpowie na wszystkie trudne pytania które stawiają sobie marketerzy.

 

O firmie

Od początku istnienia konsekwentnie umacniamy swoją pozycję lidera innowacji w planowaniu mediów.

Dom mediowy PHD już na początku istnienia został doceniony przez tygodnik „Media i Marketing Polska”, otrzymując tytuł „Debiut mediowy roku 2007”. Niestandardowe i unikalne podejście do planowania kampanii mediowych przez zespół PHD zostało docenione w polskich konkursach branżowych. Już za kampanie zrealizowane w pierwszym roku działalności, zespół zdobył dwie nagrody w konkursie Media Trendy 2008. Pierwsząw kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Radia w kampanii "Hellmann's New Usages" oraz drugą, w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Mixu Mediów w "Axe Ralaunch", a także wyróżnienie w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej za "Zmianę zwykłego outdooru w niezwykłe ogłoszenia Knorr Fix". Również w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej Effie Awards 2008, PHD zdobyło Srebne Effie w kategorii Artykuły nieżywnościowe za kampanię "Big Bang" zrealizowaną dla marki Axe.